2014. augusztus 17.

Barátság és még több +18 (Harry)

Sajnálom, hogy nem sorban csinálom a történeteket, de a többit is hozom nem sokára!
Killermann Rebeka itt a történeted!
Remélem tetszik!
Puszi Gin.xx ;)
- Egyenesen.....Most balra. - mondom nevetve legjobb barátomnak, aki a hátán hordoz. Egy parkba jöttünk ma piknikezni, de meguntam a sétát és most cipeltetem magam. Minden napos az ilyen nálunk.
- Mi lenne, ha nem a hajamnál fogva irányítanál? - morogja. Érzem a hangján, hogy mosolyog, még akkor is ha ez tényleg nem esik neki a legjobban.
- Héj, nekem komoly dolgom van. - mondom tettetett komolysággal a hangomban. - Jó helyet kell találnom és még a kosarat is én cipelem. Tudod te, milyen nehéz? - pillantok a kezemben lévő piknik kosárra. Tényleg elég nehéz.
- Szegény Picur. - nevetett fel. Ahogy meghallom nevetését hozzásimulok hátához. A rekedtes hangja és nevetése a legjobb dolog a világon.
- Harry! - hallom a távolból lovacskám nevét. Biztos egy rajongó. Megértem, mit szeretnek a One Direction-ben. Szuperek! DE a rajongókat nem értem. Néha még tőlem is kérnek, meg autogrammot, csak mert Hazza barátja vagyok.
Gondolom Harry nem hallotta a kiabálást, mert változatlanul megy előre, hátra se pillantott. Éppen szólnék neki, hogy nézzük meg mi volt az, mikor egy erős kéz megragad és szó szerint leránt Harry hátáról. Ijedten sikkantok fel a hirtelen jött cselekedetre és Hazza is elég féltő tekintettel fordul felém és támadóm felé.
- Mit képzelsz magadról, Styles? - vinnyog és ekkor rájövök ki is az. Bianca Frey Harry barátnője. Utál engem a csaj és nem is százas. Feltápászkodok a földről és leporolom magam. Mellettem veszekszik a "szerelmespár", de nem is figyelek rájuk. Egy mondat azonban megüti a fülem.
- Válassz. Vagy ő vagy én. - mondja Bianca és lekezelően végignéz rajtam. Nem foglalkozok vele, csak Harry-t figyelem rémült arccal.

~1 hét múlva~
Miután Harry a barátnőjét választotta eléggé kikészültem. Azt hittem ennél jobban szeret, de mindegy. Miután két napig bőgtem, úgy döntöttem, hogy tovább kell lépnem, ezért én is elmentem nyaralni. Azóta minden nap van egy kalandom, mindig mással. Most is egy buliba készülök. Felkötöm a hajam, majd indulok is. Nincs rajtam smink és egy fekete térdig érő ruhát viselek. Nincs messze a buli helyszíne a hotelhoz, ahol megszálltam. Öt perc séta után ott vagyok. 
Szabadtéri buli, a kedvencem. Egyből bevetettem magam, keresem a cuki pasikat. Nem is kell keresnem, valaki hátulról magához szorít. Nem lesz nehéz dolgom, már most fel van izgulva. 
- Hiányoztam? - suttogja a fülembe. Megdermedek a kezei közt és nem merek felé fordulni. Meg teszi helyettem a nehéz lépést, elém jön és így megbizonyosodom arról, hogy nem hallucináltam. 
Harry Styles áll előttem aki egy hete összetörte a szívem.
- Téged választalak. - mosolyog. Most nem tudom, mit szeretnék. Felpofozni, megölelni vagy azt amiért idejöttem. Jól meg baszatni magam.
- Te is nekem. De gyere velem. - fogom meg kezét. Nevetve jön utánam, biztos vagyok benne tudja, mit akarok. A wc-hez érve bevezetem a rokkant mosdóba. Szó nélkül belököm az ajtón majd a falhoz nyomva csókolom meg durván. Nem finomkodok, ez nem szeretkezés lesz.
Nyakát kezdem csókolgatni, közben pedig rámarkolok már most kemény farkára. Hatalmasat nyög, nagyobbat, mint amire számítottam. Érdeklődve pillantok fel rá.
- Nem feküdt le velem, mert mindig a te neved kezdtem nyögni. - mondja két csók közt. Hirtelen fordít a helyzetünkön, így én kerülök alá. Leszaggatja rólam ruhám és csibészes mosollyal nyugtázza, hogy nincs rajtam melltartó. Bekapja bal mellbimbóm és erősen szopogatni kezdi.
Nem bírom sokáig, eltolom magamtól. Remegő kezekkel tolom le szűk gatyáját.
Bokszerrel együtt jön le, ezért egyből meglátom hatalmas férfiasságát. Ő sem tétlenkedik, letolja bugyim.
- I want you to fuck me, fuck me, hmm, suck me. - suttogja nyakamba. Erősen beleszív és ezzel egy időben tolja magát. Egyből érinti G pontom. Felsikkantok a kellemes érzésre, teljesen kitölt. A nyakát csókolgatom ő meg a seggem markolássza. Egyikünk sem tudja abbahagyni a nyögést. Azt hiszem, ilyen jó még nem volt senkivel.
- Harry, én mindjárt elmegyek. - érzem az ismerős érzést az alhasamban.
- Még nem Szivi. - mondja azzal kihúzza magát. Megfordít, a falnak támaszkodok. Hátulról hatol belém és meg kell mondjam így még soha nem csináltam de valami eszméletlen. Gyorsít a tempón és remegni kezd a lámpa a mennyezeten. Mikor azt hiszem ennél nincs jobb előre nyomja kezét a csiklómra. Erősen dörzsölni kezd, aztán felnyomja 4 ujját. Óriásit élvezek minden figyelmeztetés nélkül és ennek hatására ő is megremeg bennem. Nyög egy férfiasat, majd anélkül, hogy kihúzná magát lefektet a földre.
- Te is hiányoztál. - motyogom neki.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm ez csodalatos lett

    VálaszTörlés
  2. legyen folytatàsaaaa kérleek ez nagyon jooo :)

    VálaszTörlés
  3. folytatáááááááááááááááááááááááááááááást, nagyon jó lett, imádom <3

    VálaszTörlés
  4. egyet ertek folytatas !!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés