2014. augusztus 5.

A közös munka gyümölcse +18

Kész a történeted Nao! Remélem tetszik! :)



- Ezt nem mondod komolyan? Niall! - kiálltok rá nevetve. - Ez a legrosszabb ruha párosítás. Ezt inkább hagyd a stylistra. - vagyis rám. Már kezdetek óta dolgozok a One Direction-nak, de semmi nem ragadt rájuk az öltözködésről. Versenyt rendeztünk: Niall vagy Zayn tudja a jobb szettet összehozni? Niall képes volt idehozni két borzasztó színt, aminek még én sem tudom mi a neve.
- Tanulj Zayn-től. - mutatok a mellette álló fiúra, aki talán még egy kicsit is konyít a divathoz. Egyszerű fekete farmert és bőr dzsekit viselt, de olyan dögösen nézett ki, hogy éreztem: kezdek benedvesedni.
- Van, amit én jobban tudok. - kacsint rám Niall pimaszul.
Kicsit jobban összezárom a lábam, már nagyon fel vagyok izgulva. Pusztán a gondolatra, hogy ők ketten, velem. Nem ez az első eset, hogy beindulok tőlük. Mindig is jó partinak tartottam az egész csapatot, de Niall és Zayn volt az a két srác, akire csak ránéztem és már elázott a bugyim. Minden Directionernek meg van a kedvence.
- Hahaha. - morgott Zayn. - Csak a szád nagy. - mondta. Én eközben inkább a ruhákat kezdtem pakolászni, most vasaltam. Teljesen elpirultam a beszélgetésük miatt, és csak arra vágytam, hogy bezárkózhassak a fürdőbe. Mióta rákattantam a Ziall, párosra, azóta sokszor szükségem van a 18 centis barátomra.
- Majd én eldöntöm, melyikőtök a jobb. - motyogom, mialatt a földön ülve tovább hajtogatok. Teljesen elfeledkeztem magamról. Azt hittem suttogtam, de kétlem, ugyanis minkét  srác kaján vigyorral néz rám.
- Ez az eddigi legjobb ötleted T/N. - mondja Niall és mielőtt bármit is mondhatnék, lehajol, majd ajkaimra tapad. Azonnal visszacsókolok. Mióta vártam erre!
Érzem, hogy Zayn mögém ül és előrenyúlva markolássza a melleim. Kicsit belenyögök Niall szájába, aki ezen felbátorodik. Elhúzódik, mire csalódott nyögést hallatok. De szerencsére nem kell sokat várnom a csókjára, csak gyorsan lehúzza bokszerestül a gatyáját és máris visszaül.
Zayn is eltűnt a hátam mögül, és mikor újra látom, már mellettem van, és teljesen meztelen. Már most megmondhatom, hogy mindkettőjük nagyobb 18 cm-nél...
Zayn verni kezdi magának, Niall pedig kezemet ráhelyezi farkára.
Lassan kezdem mozgatni, nem akarok semmit elsietni. De ő ezt még nem így gondolja, ugyanis mozgatni kezdi csípőjét.
Lehajolok és bekapom egész farkát. Kicsit öklendezek, ilyen naggyal még nem mély torkoztam. Zayn hajol mellém, bekapja Niall golyóit. A látványra abbahagyom a kényeztetést, csak bámulom őket. Niall hatalmasakat nyög, miközben Zayn már az egész férfiasságát nyaldossa.
Nem bírom sokáig, muszáj magamhoz nyúlnom. Levetkőztem, kényelembe helyezkedik, és nyomom fel két ujjam.
Zayn fejével egyszerre mozgatom őket.
- Oh, igen! - ordítja Niall, de mielőtt elélvezhetne, Zayn kicsúsztatja a szájából.
- Én még nem kaptam eleget. - mondom viszont eszemben sincs kihúzni immár három felcsúsztatott ujjam.
- Ezen könnyen változtathatunk. - vigyorog zayn, és most ő kap le.
De nem a számon, hanem a puncimra. Őrült tempóban kezd nyalni, miután a sajátjaim helyett az ő ujjait dugta fel.  Hatalmasakat nyögök, nem tudom visszafogni magam. Látom, ahogy Niall Zayn mögé térdel, és úgy hatol a fekete hajú fiú seggébe, mire az említett egy másodpercnyi nyögésig abbahagyja kényeztetésem. A látvány, ahogy Niall Zayn-t tolja, és Zayn nyelve plusz ujjai hamar a mennybe visznek. Óriásit élvezek, egyenesen Zayn  szájába.
Úgy helyezkedek, hogy megcsókolhassam Zayn-t. Utána szépen lassan haladok le a nyakán, apró csókokat hagyva. Egyszerre mennek el, mindketten az én nevem kiabálják. Vicces, én nem is csinálok semmit, csak Zayn-t puszilgatom. Ezek szerint rám gondolnak mikor élveznek.
Zayn gyorsan cselekszik, fel sem fogom tetteit. Lefekszik és magára fektet. Egyből magára csúsztat, nem tudom, hogy lehet neki ilyen hamar újra kőkemény. Erősen kezd tolni, és ekkor megérzem magamban az ír manót. Akkorát sikítok, hogy tuti mindenki hallotta. Kicsit nem mozognak, hogy meg tudjam szokni nem hétköznapi méretüket, de utána eszeveszettül döngetni kezdenek. Mindhárman hatalmasakat nyögünk és ordítjuk egymás nevét. Hirtelen eszembe ötlik a gumi, de szerencsére szedek pirulát.
Niall óriásit élvez belém, mire én is így teszek, ennek hatására pedig Zayn is.
Niall kihúzódik belőlem, de nem megy messzire, mellettem marad , és a nyakam hinti be édes csókokkal.
- Összegyűrtük a ruhákat. - nevetek.
- Héj, nem tudjátok mi volt ez a sikítás? Úr Isten! - halljuk és az ajtóban állva 3 ledöbbent fiút látunk...

11 megjegyzés:

  1. ez kurva jo lett :D tervezel folytatast? :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Imádom a történeteket és az új írókat is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A többiek nevében is köszönöm, el sem tudod képzelni, mennyire jól esik ezt hallani.....! ;) :)

      Törlés
  3. Nekem tetszik, szerintem legyen folytatása! :))

    VálaszTörlés
  4. Please folytatást!!!!!!*egyébként nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen!!!*-* És bocsánat, hogy nem válaszoltam, hogy ki írja, de nem láttam :D És nagyon jó lett*-* :$

    VálaszTörlés