2014. június 16.

Barátság kissé megbonyolítva (Liam) +18

Ezt a sztorit Tes kérte. Remélem tetszik :) Sajnálom, hogy ilyen sokat kellett rá várnod :)
Reggel fáradtan vánszorgok le az emeletről. Liam este megint itt volt, kielégítette rajtam a vágyait és már tovább is állt. Nem tudom meddig bírom még ezt elviselni. Ebbe az egészbe csak azért mentem bele, mert már nagyon régóta szeretem Liamet és abban reménykedtem, hogy egy idő múlva ő is belém szeret, de eddig semmi nem változott. Nappal barátok vagyunk, éjjel pedig Liam a szeretőm, de mikor van barátnője akkor a közelembe se jön. Magyarul csak azért vagyok jó neki, hogy legyen valaki megdugnia. Sötét gondolataimat a csengő szakította félbe. Mogorván néztem az ajtó irányába, nem akartam most beszélni senkivel. Egyedül akartam ücsörögni a kanapén és kisírni a szememet. Úgy döntöttem nem foglalkozom az illetővel, előbb vagy utóbb csak elmegy már.
Tíz perc múlva a kint álló személy rátenyerelt a csengőre és nem vette el onnan a kezét, így ha nem akartam megörülni vagy megsüketülni kénytelen voltam ajtót nyitni. Dühösen kivágtam az ajtót, készen arra, hoyg leüvöltsem az illető fejét, de amikor nyitottam volna a számat a torkomon akadtak a szavak. Liam állt az ajtóban és mosolyogva szemlélte az arcomat. Mielőtt felfoghattam volna azt a tényt, hoyg Liam itt van, ő beljebb tolt a házba és a nyakamat lepte el csókokkal.
- Liam - toltam el magamtól - Mit művelsz? - néztem zavartan félre. - Nappal soha nem szoktál ezért ide jönni - Liam szavaimat hallva hangosan felkacagott.
- Tudom, de láttam a tévében egy szexjelenetet, beindultam így átnéztem hozzád - megdermedtem, de Liamet nem különösebben érdekelte. Megint magához húzott és a nyakamat kezdte el csókolgatni. Már nem is próbáltam eltolni, mert tisztában voltam vele Liam úgysem hagyná magát és végül úgyis ő győzne. Éppen ezért inkább élveztem. Hamar megszabadultunk a ruháinktól. Megfogtam Liam kezét és a nappaliba vezettem, leültettem és elé térdeltem. Liam mindig is szerette ha szájjal kényeztetem. Lassan elkezdtem a végét nyalogatni, amivel az őrületbe kergettem. Mikor már nem bírta tovább megfogta a hajamat a tarkómnál és durván lenyomta a torkomon hosszúságát. Tiltakozni akartam a durva bánásmód miatta, de nem tettem. Jobb lesz, ha hozzá szokom. Liam durván szereti. Egyre mélyebbre lökte hatalmas faszát, ami már a torkomon volt. Fuldoklottam, de őt egy cseppet sem érdekelte. Egy idő után úgy éreztem menten megfulladok és ekkor elengedett. Zihálva emelkedtem föl a földről. Levegő után kapkodtam, amit Liam egyetlen szó nélkül nézett végig. Mikor már egyenletessé vált a lélegzetem, ismét térdre kényszerítettem. A farkát két mellem közé dugta és elkezdte mozgatni. nem kellett sok és elment a csúcsra. Az ondója az egész mellemet beborította. Liam elővette a telefonját és lefényképezte a mellemet.
- Mit csinálsz? - néztem rá döbbenten. Miután megcsinálta a képet, ismét eltette és csak azután válaszolt.
- Tetszik ez a látvány - vonta meg a vállát. Mielőtt bárit reagálhattam volna magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Ezután lefektetett a kanapéra.
- Ügyes kislány voltál, ezért most megjutalmazlak - kacsintott rám. Nem húzta az időt rögtön bevetette magát. Erősen nyalni kezdte a csiklómat, miközben az egyik kezével a mellemet markolászta, míg a másikkal a fenekembe markolt bele. Számat egyre sűrűbben hagyták el a jóleső nyögéseim. Úgy éreztem, ha nem élvezek el rögtön akkor megőrülök. Ekkor éreztem meg az alhasamban azt a bizonyos remegést. Hatalmas sikoly kíséretében értem fel a csúcsra. Liam mosolyogva hajolt fölém. Zihálva néztem bele gyönyörű szép tekintetébe. Olyan jóképű volt, hoyg még a szívem is belesajdult a látványába, mert hiába jóképű tisztában vagyok vele, hogy soha nem lehet az enyém. Liam bennem mindig csak a szexpartnert fogja látni, semmi mást.
- Van gumid? - kérdezte vigyorogva - A nagy kapkodásban elfelejtettem hozni.
- Van - bólintok, majd kikászálódom alóla. Egy perc múlva óvszerrel térek vissza, amit Liam egy nagy mosoly kíséretében vesz el tőlem. Nem húzza sokáig, felbontja a csomagolást és már fel is húzta. Liam int, hogy üljek az ölébe, amit készségesen teljesítek. Nagy tempóban kezdek el mozogni. Egy idő után Liam megfogja a derekamat és ő kezdi el diktálni az iramot. Perceken belül érezem, hogy ismét az orgazmus határán vagyok.
- Liam - nyö9gtem a nevét, mire még gyorsabb  iramot diktált. Liam ebben a pillanatban kilövellte az ondóját, aminek következtében én is elélveztem. Kimerülten másztam le róla és feküdtem le a kanapéra. Liam megvárta míg normalizálódik a lélegzete, majd felpattant és elkezdett öltözködni.
- Nem maradsz még egy kicsit? - kérdezem reménykedő hangon. Liam furcsa tekintettel kezd el méregetni.
- Nem tartom jó ötletnek. Ez csak szex. Ne keverjük bele az érzelmeket - ezeket a szavakat hallva kibuggyantak a szememből a könnyek és lecsorogtak egészen az államig - Mi a baj? - kérdezte Liam felvont szemöldökkel. - Nehogy azt mond, hogy többet érzel irántam - mivel nem válaszoltam, halkan felnevetett - Ez nevetséges - befejezte az öltözködést és egyetlen szó nélkül elhagyta a lakást.
- Pedig én úgy szeretlek - suttogtam magam elé, majd kirobbant belőlem a zokogás.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jo :€ folytatást :))) xxx

    VálaszTörlés
  2. Ahw folytatást!!! Nagyon jó!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    annyira jó lett. :P
    remélem, hogy lesz folytatása. :DD
    puszi♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó. Folytasd!! Am kérhetek egy Harrys durva sztorit Cs.Niki névre??

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy mindenkinek ennyire tetszett! Fogom folytatni, de először be szeretném hozni a lemaradásaimat a sztorikkal :)

    VálaszTörlés