2014. január 23.

Házibuli (Liam) +18

A suli egyik leghelyesebb fiújának a hétvégén lesz a szülinapja és a fél suli hivatalos rá, csak én nem. Liam majdnem mindenkit meghívott, még az én legjobb barátnőmet is, aki sugárzó mosollyal mutogatta a meghívóját.
- Te kaptál meghívót? – fordult felém mosolyogva a legjobb barátnőm. Nem válaszoltam neki, csak kinyitottam a szekrényem ajtaját, amiből egy boríték esett ki. Kíváncsian hajoltam le. Mi lehet ez? Izgatottan bontottam ki, majd legnagyobb meglepetésemre egy meghívő volt benne. Örömmel mosolyodtam el.
- Igen engem is meghívtak – mutattam fel boldog mosollyal a kezemben lévő meghívőt. Igazság szerint Liam már régóta tetszik nekem, ezért is esett rosszul, hogy engem nem akar meghívni, de úgy látszik tévedtem, mert meghívott.

Este izgatottan léptem be Liam házának ajtaján. Egész délután azon tanakodtam miben jöjjek, míg végül a választásom egy rózsaszín mini ruhára esett, hozzá illő fekete magas sarkúval. Délután beszéltem a barátnőmmel is, aki elkeseredetten panaszkodott, hogy nem tud eljönni, mert a szülei nem engedik el. Szerencsére nálam ilyen problémák nem voltak.  Érdeklődve néztem szét, de sehol sem találtam Liamet. Kicsit csalódottan, de leültem a bárpulthoz. Épp azon gondolkoztam mit kérjek mikor egy részeg csávó oda jött hozzám.
- Szia, bébi. Nincs kedved táncolni? – már éppen el akartam utasítani, mikor meggondoltam magam. Elvégre csak egyszer élünk. Ráadásul Liam nyilvánvalóan nem érdeklődik irántam. Jobb lesz nekem is tovább lépni. Ezért nem szóltam semmit, csak egyszerűen bólintottam, mire az idegen elégedetten elmosolyodott. Épphogy elkezdtünk táncolni, mikor kezeit megéreztem a fenekemnél. Rögtön eltoltam, de megint elkezdett fogdosni, de ezúttal már magához is rántott. Durván kezdte csókolgatni a nyakamat. Éppen rá akartam szólni, hogy meggondoltam magam és mégsem akarok vele táncolni mikor egy mély dörmögős hang szólalt meg mellettem ridegen.
- Azt hiszem, a hölgy nem akar veled táncolni – Liam olyan hidegen nézett a fiúra, hogy az rögtön elengedett és feltartotta mind a két kezét. Amint eltakarodott Liam megfogta a kezemet és kihúzott a táncolók közül. Egy csendesebb szobába vezetett, majd dühösen rám förmedt.
- Mi a fenét csinálsz? Azt akarod, hogy megörüljek? Mégis mi vezetett rá arra, hogy egy ilyen alakkal táncolj? – annyira megdöbbentem hangja nyerseségén, hogy eleinte meg sem bírtam szólalni, de aztán megtaláltam a hangom.
- Csak táncoltunk. nem akartam semmi rosszat – szemembe már gyűltek a könnyek, de ekkor Liam szorosan magához húzott és gyengéden hozzáérintette ajkait az enyémhez. Mivel nem ellenkeztem így nyelvével belehatolt a számba és gyengéden szívogatta és kényeztette ajkaimat. Gyengédsége láttán hangosan felnyögtem, mire még jobban felbátorodott. Most már durvábban csókolt meg, amit én készségesen viszonoztam. Kezei fenekemre vándoroltak és erősen belemarkolt. Megint felnyögtem mire Liam elmosolyodott. Elkezdett hátra fele tolni, míg bele nem ütköztem egy ágyba, amire lelökött. Elégedetten mérte végig testemet. Nem szórakozott tovább, leült mellém kezeit combomra helyezte és egyre feljebb tolta őket, míg el nem érte most már teljesen átázott bugyimat.
- Kitől lettél ilyen nedves cica? – kérdezte miközben eltávolította bugyimat és elégedetten szemlélete a középpontomat.
- Tőled – nyögtem ki. Rám mosolygott, majd felnyomta egyszerre három ujját. A hirtelen érzéstől felsikoltottam, mire elégedetten elmosolyodott, d e nem szólt semmit. Kezével erősen lefogta a csípőmet, hogy akadályozza mozgásomat és így akadálytalanul tudjon velem bármit csinálni. Mikor már közel voltam az orgazmushoz kihúzta belőlem ujjait és felhúzott kezeimnél fogva. Értetlenedve néztem, ahogyan felállít.
- Vedd le a ruhád – parancsolt rám, miközben ő eltávolította gyorsan a nadrágját és az alsónadrágját. Nem sokkal rá követte őket a felsője is. Tátott szájjal néztem tökéletes testét és hosszú farkát. Liam megköszörülte a torkát, mire észbe kaptam és lehúztam magamról a ruhát. Most már teljesen meztelenül álltam előtte. Mielőtt még további utasításokat adott volna letérdeltem elé és számba vettem hosszúságát, mire egy hatalmasat nyögött. Tarkómnál megfogta a hajamat és még mélyebbre lökte hatalmas farkát a számba. már nem kaptam levegőt, de nem érdekelte. Addig folytatta ezt, míg el nem élvezett, egyenesen a számba. Engedelmesen lenyeltem. Liam felemelt és beleültetett az ölébe.
- Nagyon jó voltál – suttogta bele füleimbe, mire egy szégyenlős mosolyt eresztettem meg felé. Mielőtt bármit is mondhattam volna, egy erőteljes lökéssel belém hatolt. Amint megéreztem hatalmas farkát magamban egy hatalmasat sikítottam. Liam csak egy férfias nyögést eresztett ki magából. Egyre gyorsabban mozogtunk, míg éreztem, hogy mindjárt elmegyek így jeleztem Liamnek.
- Liam.. – nyögtem ki nagy nehezen, mire gyorsított és egyre erőteljesebben tolt. Egy hatalmas sikoly közepette farka köré élveztem. Elégedetten dőltem neki mellkasának, míg ő gyengéden a hajamat simogatta.
- leszel a barátnőm? – kérdezte meg egy idő után Liam, amire felkaptam a fejemet. Meglepett a kérdése, de egyben boldogsággal töltött el.

- Igen – csókoltam meg gyengéden. másnap már kézen fogva mentünk az iskolába, amit mindenki tátott szájjal nézett.

3 megjegyzés: